Günümüz şirketleri, kurumsal baskı ihtiyaçlarına cevap veren, hızlı ve uygun maliyetli çözümlere ihtiyaç duyuyor. Yazdırma yönetimi ve güvenlik çözümlerimizle marka içeriğinizi kontrol ederken zamandan ve paradan tasarruf edin.

Doküman yönetimi ve güvenli yazdırmaya yönelik bir çözüm, kuruluşunuzun, çalışanların, temsilcilerin, distribütörlerin veya franchise alanların ihtiyaç duydukları yazıcı ve sarf malzemelerini çevrimiçi kurumsal yazdırma çözümlerimizle tedarik edebilmesidir.

Kuruluşunuz, markalı içeriği, son kullanıcıların neleri özelleştirebileceğini belirleyen önceden tasarlanmış şablonlar aracılığıyla kontrol eder. Kullanıcılarınız çevrimiçi olarak yalnızca gerçekten ihtiyaç duyulduğunda yazdırır.

Kurumsal yazdırma çözümleri, işletmelerinin pazarlama materyallerine kolay erişim sağlarken marka kontrolü ve kalite tutarlılığı isteyen kuruluşlar için idealdir. Kurumsal yazdorma hizmetlerimizden faydalanan başlıca kurum tipleri:

  1. Bayilikler
  2. Satış temsilcileri
  3. Doğrudan satış kuruluşları
  4. Emlakçılar
  5. İnsan kaynakları
  6. Ofis yöneticileri
  7. Pazarlama departmanları
  8. Distribütörler

Kurumsal yazdırma, döküman yönetimi faydaları

Marka logolarını, ticari markaları ve mesajları korur.

Önceden tasarlanmış, kurumsal onaylı baskı şablonlarının kolayca özelleştirilmesine izin verir.

Aynı baskı özelliklerine (boyut, kağıt, mürekkep, kaplama vb.) Sahip tek bir kurumsal onaylı yazıcı kullanarak tutarlı baskı kalitesini destekler.

Kolay çevrimiçi prova ve sipariş ile zaman kazandırır.

Bayiler, mağazalar veya franchise sahiplerinin yerel bir yazıcı bulma sorunlarını ortadan kaldırır.

Dijital varlıkları güncel tutmaya yardımcı olur.

Azalan atık ve envanter maliyetleri nedeniyle para tasarrufu sağlar.

Kurumsal yazdırma çözümünüz için bir teklif seçerken bu faktörleri göz önünde bulundurun.

Maliyet . Kurumsal baskı çözümleri pahalı yazılım paketleri ve barındırılan hizmetlere kadar değişebilir. Küçük ve orta ölçekli kuruluşlar için yalnızca baskı yaptığınızda ödeme yaptığınız kopya başı maliyet veya işlem başına küçük bir hizmet ücreti ödeme biçimi genellikle en uygun maliyetli seçimdir.

Kullanım Kolaylığı – Kullanımı kolay ve rahat olan ve kullanıcılar açısından çok az eğitim gerektiren veya hiç eğitim gerektirmeyen bir yazdırma sistemi arayın.

Özellikler ve Hizmetler – Kuruluşunuzun kurumsal yazdırma ihtiyaçları için başka hangi gereksinimlere ve hizmetlere ihtiyacınız var? Anlık fiyatlandırma, kredi kartı ile satın alma, merkez ofise faturalama, hızlı geri dönüş ve yerine getirme hizmetleri gibi özellikler baskı tedarikini sorunsuz hale getirir.

Teknik Destek – Güçlü teknik destek, kurumsal çevrimiçi yazıcı parkurunuzun kurulması ve işletilmesi için talep üzerine baskı çözümü ve tutarlı yüksek kalitede baskı hizmeti sağlamak için kritik öneme sahiptir.

Kurumsal Yazdırma Çözümlerinde Neden Printel?

Printel, kurumsal yazdırma, dökümantasyon teknolojileri sağlayıcısıdır.

Her ölçekte kurumsal yazdırma

Her seviye ve çeşitlilikteki Kurumsal Yazdırma ve Dokümantasyon gereksinimlerinizi karşılayabilmekteyiz. Mart 2000 yılında Bursa’ da kurulan şirketimiz, Bugün 42 kişilik satış/teknik ekibi ve 53 bayisi ile tüm Türkiye’de hizmet verebilmektedir.

Dev markaların temsicisiyiz

Dünyanın önde gelen markalarının ürettiği cihazlar ve dokumantasyon yetenekleri ile ilgili tüm ihtiyaçlara en hızlı ve uygun çözümler sunuyoruz. Printel, LEXMARK, HP, EPSON, RİCOH marka cihazların yetkili satıcısı ve yetklili servisidir.

Printel Teknolojisi

Kendi IT ekbibimizin yazdığı ve geliştirdiği yazılımlarla hizmetimizin tüm işlevlerini en küçük ayrıntısına kadar ölçebiliyor ve raporlayabiliyoruz. 

Çevre Duyarlılığı

Printel, tüm yazdırma hizmetlerinde, çalıştığımız markaların çevreye duyarlılık sertifikalarına sahip orginal sarf malzemelerini ve yedek parçalarını kullanmaktadır.  Tekrar dolum yapılmamakta, boş toner ve yedek parçalar resmi kayıt altında geri dönüşüme gönderilmektedir.

Referanslarımız

Türkiye’de büyük ölçekli dev şirketlerin yazdırma ve dokümantasyon ihtiyaçlarını karşılamada kanıtlanmış bir sicile sahip bulunuyoruz. Endüstrimizdeki uzmanlığımız ve tecrübemiz, gururla sunabileceğimiz referanslarımızla sabittir.

COVID-19

Sağlık Bakanlığı’nın talimatları doğrultusunda Şirket Doktorumuz tarafından COVID-19 önlemleri konusunda düzenli eğitilen ekibimiz tüm önlemleri almakta, sarf malzemeleri, yedek parçalar ve araçların sterilizasyonunu gerçekleştirmektedir.

Teknik Servis Gücümüz

2020 yılında yaklaşık 13.000 cihazdan gelen arıza bildirimlerinin:

%55’ine aynı gün

%44’üne ertesi gün.

%0,5’ine  2 gün içinde

%0,5’ine 3 gün içinde

Servis vermiş bulunuyoruz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

2 + 9 =